konichiwa!

just to say hello!!
my first day of holiday!! went shopping with mum... bought lots of clothes... quite tired... but enjoyed... shopping is my favourite hobby!! yeah~~ 是否发现近日的随笔都以英文抒写... 那是因为我同学在交上她们实习公司要求的文章后... 公司的经理给予她们的一个小小忠告... 那家公司竟要求她们去上Advance English的补习班... 蛮搞笑的... 自从中学生涯结束... 我从未想过要去补习... 她们几位都是English educated的... 若她们的语文能力不符合标准... 那我这个华校生呢?? 一直都对自己的实力充满信心... 但还是小心为妙啦... 英文还是要练好... 不然被人家嫌弃... 如果当掉了practical training... 就要重新实习两个月... 也就是必须比别人迟一个学期才毕业... 那我的青春岂不是白白牺牲了... 我可是还有好多梦想等着我去实现... 所谓, 一寸光阴一寸金吖... 哈哈... 幸好, 我那家公司需要会讲华文的人... 那我应该及格吧... 期待着星期一的interview... 希望我成功被录取... 大家为我加油哦!!!

Comments

Anonymous said…
dang~, you have your own kimono?? that's crazy...
Where did you get it from? when you were in Japan?
hmmm..I wanna get one for myself too, but yet, I don't want to spend the money..I heard it's quite expensive~
it looked very nice by the way~ ;D

-Kirk 0_o-

Popular posts from this blog

大学生了没

black . hole

表面