假期 快结束了

两个星期的假期过得好快... 还剩下没几天就必须回到college上课... 然而我还没开始做assignment...
每一天似乎有好多节目... 打羽球... 逛街... 看电视... 上网... 但某些时候心里还是闷闷的...
有些事想了很久就是搞不懂自己应该怎样处理... 过去的事理应很洒脱地把它忘掉... 可是我办不到... 所以有点烦... 想找个人谈谈, 却不知该和谁说... 每个人都有自己的烦恼吖... 不希望自己的烦恼成为他人的负担... 所以决定自己解决...
但, 如果我唱首 <神啊, 救救我吧!> 会有人来帮我吗??

无论如何, 日子还是得过... 我每天都要开开心心地过... 加油哦!!

Comments

The Dumber said…
Be happy =)!!!!
Any problem can talk to me!!!!
PRS is a good listener, haha!!
Anonymous said…
erm.

I dont think ppl wud ever wan to help u if u really SING.

crying wud be more effective in getting helps and sympathy from others.muahahaha!!!

meanwhile try sharing ur probs wit me...and i'll see my mood whether I wan to layan u onot.keke!

AND BLAH BLAH BLAH, WO SHI HUAI REN!!!

till then.seeya real soon!
Anonymous said…
hem... so many ppl offer you their ears, can i offer mine as well?
the world is a beautiful friend, so chill :)
if you ever wanted to look for someone to train badminton, can look for me ;)
take care, see you.
p.s surprised?

Popular posts from this blog

大学生了没

black . hole

表面