congrats

saya ingin mengucapkan tahniah dan syabas kepada boss aku dan juga rakan sekerja yang baru dinaikkan pangkat... semoga mereka lebih menyukai kerja mereka... menjadi lebih rajin lagi... boleh juga habiskan kerja-kerja saya... hahahahahah... saya amat bangga menjadi sebahagian dari team yg periang, bergaya dan cukup menarik ini...

sila jangan tanya saya apakah pelan saya pada akhir tahun ini... saya tak tahu jawapannya... kalau berpeluang, pastinya saya nak ambil cuti panjang dan pergi melancong ke mana-mana sahaja... balik ke sabah boleh juga... saya amat merindui kampung tampasak... dengar khabar budak-budak masih mengingati saya... mereka juga sudah tuliskan saya surat... saya menanti-nantikan kepulangan poh-e untuk dengar ceritanya...

bukannya saya tidak bermatlamat tinggi atau tidak mempunyai target untuk career... tapi setelah menerokai dunia yg lain bersama raleigh... saya mendapati kehidupan yang sebenar sememangnya mengrangkupi banyak bidang... career tidak seharusnya menjadi priority utama bagi seseorang dewasa... saya ingin meninjau di banyak tempat lagi untuk menimba ilmu dan juga meluaskan pandangan...

ok bah, semoga semua orang dalam PR team mengharungi detik-detik yg gembira bersama-sama... di sinilah, kita mencipta MIRACLE... berjuang lah bersama sama... hahahahahahah...

Comments

Saya berasa sangat pelik membaca bolog kamu dalam Bahasa Melayu. haha... susah untuk difahami tetapi sangat istimewa, menyebabkan saya ingin ketawa.. wakakaa....

Saya tidak patut mengguna ketawa sebagai balasan terhadap satu perenggan yang amat bermakna. Tetapi saya gagal menahan sendiri tidak ketawa.. hahaaa...

Walaubagaimanapun, saya sangat bersetuju bahawa ada lebih banyak peristiwa yang perlu diterokai dalam kehidupan umat manusia.
~LuLu~ said…
ahahahha, coz i dont want my colleagues to understand what i wrote... then i realised they can read BM loh... silly me

anyway, just wanna see how well i can write in BM...
omg, you are very funny.. hehe...

Popular posts from this blog

大学生了没

black . hole

表面