雨过天晴

明天一切就结束了, 就那么一天... 我就自由了... 好期待... 我想, 在我的assignments完成后... 我的心情会好一些... 感谢大家对我的支持... 大家的sms都是我精神支柱... 很感动在我需要朋友的时候, 大家都在我身边... 你们的安慰... 你们的祝福... 一辈子, 我都不会忘记... 顿时觉得自己很幸福... 无论发生什么事, 都会有一群朋友站在我身边... ^ ^ 我爱你们!! 我现在好多了!!

ps: 我尝试在wye sam的blog留言, 但试了好几次, 都不行... 唯有在自己的blog留言给她, 希望她看得见... 如果你读着这留言, 请告诉我, 要如何才可在你的blog留言... thanks~~

to: wye sam
~~ hello, it's normal to dream... i always dream too... haha... i think almost all the girls will think of their future love story, n looking forward to the dreams to come true...
i will be going for practical training in november, hope my boss is as good as yours... may your dreams come true soon... jia you!!~~

Comments

Popular posts from this blog

大学生了没

black . hole

表面