happy happy birthday~

8/3 : Shiong Yih's birdDay
hey, 生日快乐... 虽然我记得你的生日, 但我并没传简讯祝福你... 原因是, 你也没在我生日时祝福我... 没办法啦... 我就是那么记仇的... 谁叫你重色轻友... 哈哈...

9/3 : Yong's birdDay
老弟, 祝你破蛋日快乐... 哈哈... 每天都快快乐乐哦... 加油加油!!

14/3 : Kirk's Birthday
happy birthday to u,
happy birthday to u,
happy birthday to KIRK,
happy birthday to u...
*have a wonderful birthday...*

18/3 : 可欣's Birthday
wow, 你快出国念书了... 而且还是去我最爱的日本... 好羡慕你哦... 在祝你生日快乐之余, 还得祝你一切顺利... 要好好保重... 别顾着看帅哥而荒废学业... 要加油哦!!

Comments

Popular posts from this blog

black . hole

大学生了没

表面