不好意思, 打扰了~

才工作了几天就满肚子怨气... 不明白为什么老板总是有一堆规则要我们遵守... 只要我们把工作做好不就行了吗? 为什么无论大小事物都得向她报告... 然后依照她的指示办事... 若什么都听她的, 她请个秘书或助理就好了嘛... 根本不需要 PR exec...
很佩服同事们那么能够忍耐老板的控制欲... 六点不让我们下班是我最不能接受的 rules... 若工作还未完成我不介意 stay back... but, 要我为了讨好她而留下来... 然后困在 traffic jam 里, 我真的不能妥协...
所以在回家途中忍不住找人诉苦... 而这个人一直都是蛮好欺负的对象... so 委屈你听了我投诉快半小时... 真的不好意思啦... haha... 谁叫你有份鼓励我快点找工作... 所以出了问题当然得找个人来出出气...

我知道我很幼稚...
我知道我很任性...
但我就是那么小孩子...

Comments

Anonymous said…
if u don wanto follow Boss's rules,y not u ask ur dad/mum give u $ to open yours?mah no need follow all BOSSES's rules loh..u mah can set ur own rules let all staff follow lah..then every staff mah will follow what u wan what u hope what u need..u can be PRINCESS that time..but now..have to face the reality lah,U R NOT PRINCESS,definitely NOT~!
Anonymous said…
Owh...give me a break... is that so farken up in ur life?? Whats the point of having a boss/supervios/leader if he/she is not incharge and lead and make you to report to him ? ? If you were so capable and so brilliant in doing you task, whats the point you go interview you job huh?

Do you know how brainless your thoughts were ? Beat that la, if you dont want to accept the reality of life , why dont you GTFO your company and STFO and hide in your little shell dress with crappy little princesshood huh ? Duh...

Popular posts from this blog

大学生了没

black . hole

表面