good news

i have deleted the tvbs blog... since i seldom use it... n it cant encode the chinese character i used... i have decided to sign up to msn space... those who are interested in knowing more about my homestay in japan ... may just spend some time to visit the new blog... i have posted pictures n journals... hope u enjoy the new blog...

其实决定开新的blog多多少少是因为政豪的关系... 你常说想知道更多有关日本的事迹... 是吗...
哈哈
我也有想过把我在日本的点点滴滴整理一番... 然后找个地方和大家分享... 就这样... 我决定把我的游记和在各地拍的相片... upload在msn space... 好让自己无聊时可缅怀... 也方便大家更了解我的梦想... 哈哈... 好开心... 想了已久的计划... 我终于实现了... 我本来更夸张的... 哈哈... 我打算整理在日本写的日志... 然后出版一本类似游记的书... 我想反正有好多不会写书的人都可以出版自己的书... 我也要试试... 可是, 现在依我看... 还是upload在网上比较实际... 毕竟我不是什么大人物... 谁会愿意帮我出书... 哈哈... 但, 没关系啦... 人因梦想而伟大嘛... 哈哈...

Comments

Anonymous said…
ohh..that blog is jus SUPERB
DO update more n post up more pics k..
hehe..
enjoy looking at cutie's photos..
Hm..I mean TWO cuties.
Haha..u know who I mean..rite?rite?^^

Popular posts from this blog

大学生了没

black . hole

表面