缘分

KKK + LuYi = happy forever!!


有人告诉我在 google image search 输入 KKK 的大名... 我会有意想不到的惊喜... 结果真的很振奋人心... 哈哈... 我竟然发现自己的照片... 我知道很多人会笑我无聊... 但, 我开心了好久吖...


i'm somehow connected to Koo Kien Keat... how GREAT it is, yeah ~~

Comments

Anonymous said…
very great, indeed. =p

Popular posts from this blog

大学生了没

black . hole

表面