我的梦想

从小我就有很多很多的梦想。
我想当警察,觉得穿上制服很帅气,追贼很酷。这全都是多谢TVB的影响,哈哈!
我也想过要做世上最长命的人,那么我就可以破世界纪录。一个运动不行,音乐不行,科学不行的人,要破纪录惟有取巧。我小时候真的觉得自己办得到的。

随着年纪慢慢长大,接触的人多了,看的事情也多了。我又多了一堆梦想。
我要环游世界!很开心我梦想的小小部分快实现了!
既然现在也不是什么秘密了,我就在此宣布我的大计啦。
我终于终于要去欧洲backpack了。这将是我未来一年的动力。
我要努力工作。那么时间到了,我就可以很潇洒地流浪去。

明年我就要去完成我的梦想了!希望一切顺利。

Comments

LLQ said…
yap lulu, when??? i'm going to nepal next yr...yr end lar. need to save up real hard too.so tough lol
sulan yang said…
i laughed out loud at "im cute and im cuter".
hahaa
~LuLu~ said…
@ llq: next july going europe. before that i'll be going to taiwan. after that i'll be doing work & travel in new zealand. my contract with history channel gonna end soon. plan to extend for 6 months then ciao to realise all my dreams. talk more when we meet! =)

@sulan: yea rite, im cuter mah! haha
LLQ said…
okay. you're this rich.
~LuLu~ said…
eh u're richer lor! im only going on a budget trip aka backpack.
LLQ said…
i mean look at your plans. taiwan then europe then NZ all require fckloads of money.

Popular posts from this blog

大学生了没

black . hole

表面