really reads my mind, OMG

started to follow this illustrator from HK who always read my mind! her cute illustrations and motivational quotes always appear at the right time, confirming my thoughts! that is why I LOVE HK, hahaha. 

 
陌生人覺得我很安靜。朋友覺得我很外向。但是,我最好的朋友都知道,
其實我是一個瘋子。 只有在你面前,我才可以釋放出最真正的我。

 
真相係,我好掛住你。 如果我有超能力,我希望即刻飛到去你身邊。 
因為, 我真係好掛住你。

 
有D人可以令你嘅笑聲大一D。你嘅笑容燦爛一D,同埋你嘅生活美好一D。 
我想話你知,你就係呢個人。

 
 難過的時候;快樂的時候,有著你,就是幸福。 

 
:) 

Comments

Unknown said…
That's really cute. :)
LLQ said…
i love you toooooo =p

Popular posts from this blog

大学生了没

black . hole

表面